Показники якості послуг за 2018 рік |
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення |
Одиниця виміру |
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) |
Рівень, який був запланований на звітний рік |
Досягнутий рівень за звітний рік |
Запланований рівень на поточний рік |
Послуги з доступу до Інтернет |
|
|
|
|
|
Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості |
% |
не більше як одна доба |
1 |
0,9 |
1 |
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
% |
не більше ніж 1% |
1 |
0,9 |
1 |
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування |
% |
не більше ніж 1% |
1 |
0,9 |
1 |
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування |
% |
не більше ніж 1% |
1 |
0,9 |
1 |
Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі |
% |
не більше ніж 90% |
0 |
Показник не придатний для використованої технології |
|
Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних |
% |
не більше ніж 10% |
0 |
Показник не придатний для використованої технології |
|
Відсоток успішних реєстрацій у мережі |
% |
не більше ніж 90% |
0 |
Показник не придатний для використованої технології |
|
Відсоток відмов |
% |
не більше ніж 10% |
2 |
2 |
2 |